Klantenservice

Door deze huisregels te respecteren blijft het fijn werken voor ons en kijken we ernaar uit je te verwelkomen op je afspraak.


ANNULATIES
Als u bent verhinderd om op uw afspraak aanwezig te zijn, gelieve ons hiervan 48u op voorhand te verwittigen. Als dit niet correct gebeurd, zullen wij de volledige kost van de behandelingsprijs aanrekenen als annulatiekost. U krijgt ook steeds de kans om iemand anders te vinden die uw plaats kan innemen, zodat de annulatiekost vervalt.

Komt u niet opdagen, zonder ons te verwittigen (no show), dan zal de behandeling ook volledig aangerekend worden.Het is voor ons onmogelijk om deze plaats in te vullen.

We moeten klanten vaak teleurstellen door onze volle agenda dus het is dan heel jammer als we dat plaatsje dan aan iemand anders hadden kunnen geven.

Bij niet-betaling van de factuur op de vervaldag door jou, als Klant consument:

zullen de interesten en/of forfaitaire schadevergoeding slechts verschuldigd zijn na een termijn van 14 kalenderdagen na het versturen van de eerste aanmaning.

Deze termijn van 14 dagen gaat in op de derde werkdag na verzending van de herinnering aan jou, als Klant consument. Indien de herinnering langs elektronische weg wordt verzonden, dan start de termijn reeds de kalenderdag na verzending van de aanmaning.

zal deze eerste aanmaning kosteloos zijn en in een duurzame vorm zijn opgemaakt, derwijze dat de consument deze informatie kan op slaan en waarbij de inhoud ongewijzigd blijft in de toekomst.

zal deze eerste aanmaning volgende specifieke vermeldingen bevatten:

een duidelijke beschrijving van het gekochte product of de geleverde dienst

het nog openstaande saldo

de termijn waarbinnen de schuld moet terugbetaald worden vooraleer enige kost, interest of schadevergoeding mag worden gevorderd

de vergoeding (schadebeding) die verschuldigd zal zijn bij niet-tijdige betaling

zal de interestvoet zijn, deze. die van toepassing is op betalingsachterstanden bij handelstransacties.

Onder consument wordt verstaan: iedere natuurlijke persoon die, uitsluitend voor niet beroepsmatige doeleinden op de markt gebrachte producten verwerft of die gebruikt.

Vanaf een een derde herinneringsfactuur wordt het bedrag met 10% verhoogd t.o.v. het originele factuur. Wij verzoeken daarom om tijdig te betalen en zo onnodige kosten te vermijden.

Onverminderd het in het vorig lid bepaalde, zal in geval van niet-betaling van de factuur op de vervaldag een forfaitaire vergoeding verschuldigd zijn ten belope van 10 % van het factuurbedrag, met een minimum van 100 €, als schadebeding, van rechtswege en zonder voorafgaandelijke ingebrekestelling.

Wanneer u een afspraak vastlegt, hetzij via ons online boekingssysteem of ter plaatse bij ons in het instituut, gaat u automatisch akkoord met onze huisregels die daar vermeld staan. De huisregels zijn bindend en dienen te allen tijde te worden nageleefd. Bij het niet nakomen van de betalingsverplichtingen behouden wij ons het recht voor om juridische stappen te ondernemen om de verschuldigde bedragen te innen. Uw akkoord bij boeking verleent ons deze bevoegdheid.


AFSPRAKEN

Wij werken enkel op afspraak, waardoor alle tijd voor u gereserveerd wordt. Zo kunnen wij u de beste service geven.

Afspraken kunnen heel gemakkelijk online gemaakt worden via onze website.

Voor alle behandelingen wordt een voorschot betaald. Dit voorschot wordt nooit terugbetaald. Bij tijdige annulatie kan je binnen de 3 maanden een nieuwe afspraak inplannen. Deze kan je zelf kosteloos verplaatsen via de link in je bevestigingsmail.

Bij een annulatie minder als 48u voor jouw afspraak ben je jouw voorschot kwijt. Annuleer je binnen de 24u, dan zijn we helaas genoodzaakt om het volledige bedrag aan te rekenen.

Indien wij tijdens de openingsuren uw oproep niet beantwoorden, dan zijn wij bezig met een behandeling. Tijdens een behandeling vinden wij het heel belangrijk dat onze klanten niet gestoord worden, waardoor er geen oproepen worden aangenomen.

Daardoor zijn wij telefonisch amper bereikbaar.

Gelieve contact met ons op te nemen via info@zhenzhu.be of via whatsapp 0474 29 01 81.

TIMING

Gelieve op tijd op jouw afspraak te komen opdagen. Als je te laat zal zijn, dien je telefonisch te verwittigen. Als je meer als 15 minuten te laat bent, moeten we je behandeling indien mogelijk inkorten. Indien het niet mogelijk is dien je een nieuwe afspraak te maken.

Je bent jouw betaalde voorschot dan ook kwijt.

Niet komen opdagen zonder verwittiging kunnen wij helaas niet accepteren.

Wij werken met een strakke planning en dit draait om wederzijds respect. Bij een no show (niet komen opdagen zonder verwittiging) wordt de volledige behandeling aangerekend.

Je ontvangt steeds een herinneringsmail 48u op voorhand dus de afspraak vergeten is vrijwel onmogelijk.

BEHANDELINGEN

Bij sommige behandelingen hebben we enkele richtlijnen of voorzorgmaatregelen, zodat wij de behandeling zo goed mogelijk kunnen uitvoeren.

Gelieve dit even na te kijken bij de behandeling die u heeft geboekt.

We herinneren je daar ook nog even aan onderaan in de herinnerings -en bevestigingsmail.

Zhenzhu Skin Clinic voert enkel behandelingen uit die binnen het vakgebied liggen. Indien er door allergische reacties of onderliggende medische achtergond toch complicaties ontstaan, is Zhenzhu Skin Clinic hier niet verantwoordelijk voor. Als behandelaar zullen wij al het nodige doen om je verder te helpen om eventuele klachten te behandelen. Door het maken van een afspraak stem je hiermee in.

BEREIKBAARHEID

Ons instituut is gelegen op een steenweg en goed bereikbaar vanuit alle richtingen.

Er is gratis parkeergelegenheid op onze privé parking.

Gelieve hier correct te parkeren, zodat er ook plek is voor andere klanten.

BETALING

Je kan bij ons betalen met contant geld, Bancontact, Visa, Mastercard en via de Bancontact-applicatie op jouw smartphone.

Wij hopen op uw begrip en wensen je een fijne behandeling toe!